środa, 10 kwietnia 2013

Paczka!

Nie wiem jak u Was, ale u mnie wreszcie przyszła wiosna! A przynajmniej jej początki
Wczoraj przyszła do mnie wyczekiwana paczka <dość szybko jak na pocztę polską> z Passionroomu.
A o to co w niej było:


 Dwie bazy do pierścionków, końcówki do bransoletek i łańcuszków kulkowych i dwie bransoletki do charmsów

Zawieszki do telefonu w 3 kolorach ^^

Sztyfty srebrne i złote, baranki, ogniwka małe i duże, trochę łańcuszka

Sznurki i wstążki

I wszystko razem

Oraz bardzo trafiony gratis, bo zastanawiałam się czy zamówić właśnie te rzeczy!

I już z nowymi rzeczami zrobiłam naszyjnik i bransoletkę, nadal z donutami, ale wyglądają całkiem nieźle, przynajmniej tak mi się wydaje :D
Ślad długopisu na ręce musi być :D




Będzie mi bardzo miło jak zaobserwujecie mojego bloga ;)
Julka 

8 komentarzy:

  1. Fajne zakupy;)
    Ten drugi pączek podobny do pączka Piecyka??-
    http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/2012/10/ale-to-juz-byo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rzeczywiście, nie wiedziałam nawet ;P
      Oklepany motyw te donuty i się zdarza :)

      Usuń
  2. fajne :)
    a gdzie robiłaś zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne zakupy, dużo zapłaciłaś? ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, cudny donut *.*

    wpadnij: nietoperka.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...