wtorek, 21 maja 2013

Wspomnienie lata

Ociepliło się, mamy względnie ładną pogodę, więc o czym myśli przeciętny uczeń? O lecie. Tak samo i ja - jednak nie o tym nadchodzącym, a o poprzednim. Oprócz obozów byłam także z rodziną na roztoczu. Myślałam, ba, byłam przekonana że będzie całkiem nudno (ach te rodzinne wyjazdy), jednak myliłam się bardzo! Pokażę Wam więc tą cudną krainę, a to wszystko nasza Polska :)



Moja siostra podczas zwiedzania trasy drogą wodną - zimno było!






  






Biedroneczko biedroneczko ;D













 Wygodne drzewo 




Wiem, większość zdjęć to wodospady (były genialne) albo inne mało obrazujące ogół rzeczy, jednak ostatnie dwa zdjęcia i któreś z pierwszych naprawdę pokazują magiczną atmosferę tego miejsca. Jest to najbardziej nasłoneczniony region Polski, ogółem było bardzo słonecznie i ciepło, na pewno się kiedyś wybiorę jeszcze raz!
Te wodospady to bodajże ścieżka "Szumy", albo coś w okolicy. Część trasy przeszłyśmy z siostrą po prostu rzeką, strumieniem, woda sięgała od połowy łydek do bioder, była miejscami lodowata, ale było warto!

Myślcie ciepło o nadchodzącym lecie
Julka



2 komentarze:

  1. Ale musiało być fajnie... ^^ Ja za to świetnie wspominam wyjazd w wakacje z rodzinami - Tatry. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna pamiątka c:
    Babeczki zależy jakie teraz w piekarniku piekę pudełeczko wielkości normalnej muffinki,a to na zdjęciu jest wielkości świeczki takiej zwykłej w metalowym czymś tylko że jest troche wyższe. Jeśli chciała byś uzyskać dokładniejsze informacje to pisz na mejla: modelinowyhandmade@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...