niedziela, 5 maja 2013

Fast Food wydanie pierwsze

Hej znowu! Majówka się kończy, więc zaczyna się dobra pogoda! Przecież to normalne, że jak wracamy do szkoły to zaczyna być ładnie ^^
Sporo rzeczy zrobiłam, więc będzie co pokazywać. Dzisiaj pizza, bo kto jej nie lubi?












 Mam nadzieję, że się podobają. Wiem, wiem, mogłam nie wstawiać zdjęcia każdej pary sztyftów z osobna, ale chciałam żeby post był pełen zdjęć. Są całkiem niezłe - załapałam się na jeden z ostatnich promyków światła tej majówki!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7397721/?claim=bv4gc4snhuc">Follow my blog with Bloglovin</a>

Jak już się dowiedziałam - zamiast obserwatorów (google readers czy coś) będzie bloglovin, więc staram się to ogarnąć :D

Miłego dnia i jutrzejszej szkoły!
Julka

4 komentarze:

  1. aż trudno mi uwierzyć, że lepisz dopiero od dwóch miesięcy..
    świetne prace :) chętnie Cię poobserwuję. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz już są trzy :D
      Wcześniej moje spotkania z modelina były dość powierzchowne i rzadkie :D
      A ter naprawdę mnie to wciagnelo!

      Usuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...