środa, 29 stycznia 2014

[76] Prezenty na wigilie klasowa

Już dawno po wigilii klasowej - jednak odkopałam zdjęcia prezentów, które zrobiłam dla dziewczyny wylosowanej przeze mnie, czyli magnesy w kształcie ciasteczka i ciasteczkowego potwora oraz medalion z cupcake'ami. Przyznam się, nie spodziewałam się że te magnesy będą miały taką moc! Uwierzcie, że po przyczepieniu do tablicy magnetycznej bardzo ciężko było je odczepić. Jeden taki jeszcze nie ozdobiony służy jako "trzymadełko" do moich szydełek :D












7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. :D Zazdroszczę tej dziewczynie co je dostała. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne ^_^
    Fajny i oryginalny pomysł na prezent ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! :D
    A ten medalion to zrobiłaś z grafiki pod kaboszonem, czy kupiłaś już kolorowy kaboszon? Bo ja właśnie kupiłam epoksydowe i nie bardzo wiem jak ich używać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! To jest szklany kaboszon z moja grafika pod - nie mam pojęcia niestety jak używać epoksydowych :(

      Usuń
    2. Już się nauczyłam - ale dzięki za odpowiedź :3
      A pytałam czy epoksydowy bo jest taki spłaszczony a płaskich szklanych jeszcze nie widziałam :D

      Usuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...