czwartek, 8 maja 2014

[94] Candy - wygraj bon do passionroomu

Witajcie! Jako że za nami i przed nami kilka rocznic postanowiłam zorganizować candy. Nagroda została ufundowana przez sklep passionroom i jest to bon wartości 40 złotych! Mam nadzieję, że to kusząca nagroda ;)

Zasady obowiązujące w konkursie są dość proste, aby wziąć udział
obowiązkowo:
1. Należy być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Należy umieścić podlinkowany baner w pasku bocznym swojego bloga


3. Należy zgłosić się za pomocą formularza znajdującego się na końcu postu lub napisać zgłoszenie w komentarzu

Za wykonanie tych czynności przysługuje jeden los

dodatkowo:
- polubić fanpage JeySweets i Passionroom'u - 1 los
- udostępnić baner na facebooku z linkiem do posta - 2 losy
- dodać mój blog do blogrolla - 4 losy

Jak wygląda reszta zasad?
- Organizatorką Candy jestem ja, natomiast nagrodę sponsoruje passionroom.pl
- Candy trwa do 8 czerwca do 23:59
- Wygrywa jedna osoba wyłoniona drogą losowania
- Candy odbędzie się, jeśli zgłosi się minimum 30 osób
- Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od rozdania

Jeśli się zgłosi ponad 70 osób pomyślę o dodatkowej nagrodzie ;)
Zostawcie po sobie ślad w komentarzu!
Tu macie formularz, pomyślałam że tak będzie łatwiej niż komentarz, powodzenia!

5 komentarzy:

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...