niedziela, 3 sierpnia 2014

[103] Szydełkowa bransoletka

Uff... Wreszcie spokojnie. Do Polski wróciłam 29 lipca, niby już kilka dni temu, ale minął ten czas bardzo szybko. Trzeba było się rozpakować, umeblować i posprzątać (to przede wszystkim) pokój, pojeździć po rzeczy, których zabrakło, jednak warto było się pomęczyć dla końcowego efektu! Przemeblowanie sprawiło, że mój malutki pokoik zmieścił w sobie również kącik pracowni nie blokując przejścia ani nie zastawiając ostatniego wolnego skrawka podłogi. Mogłabym przesiedzieć tu resztę lata! 
Zachwyty zachwytami, ale wakacji koniec! Trzeba się brać za pracę! Po nieprzyjemnej przygodzie z galerią, która nie zwróciła mi niesprzedanej biżuterii, a kontaktu wciąż nie ma, nie zostało mi tu praktycznie nic. Trochę przykre doświadczenie jak na pierwszą współpracę, ale nie można się poddawać.
Zawsze się zastanawiałam, gdzie i kiedy zapisywać się można na kiermasze/targi? Jestem jakoś poza tym...
Dzisiaj pokażę coś, z czego jestem bardzo dumna, czyli pierwsza bransoletka ukośnikiem. Dużo razy się zabierałam do tej metody, ale nigdy mi nie wychodziło. Wystarczyło że włożyłam patyczek do środka i na nim oplatałam, kto by pomyślał... 



4 komentarze:

  1. Uwielbiam te bransoletki i żałuje, że nie umiem się tego nauczyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby zacząć na szydełku pleść bransoletki polecam tutoriale autorki o nicku "Weraph" :)

      Usuń
  2. Świetna bransoletka. :D Sama nigdy nie robiłam takich, ale widziałam kilka tutoriali i widać, że to łatwe nie jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała *u* i ten wzorek <3 Szkoda, że takich nie potrafię :/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...