środa, 5 czerwca 2013

Wymiana ^^

Hej Wam, ostatnio przeprowadziłam wymianę z Noelleną. Dzisiaj doszła do mnie przecudowna paczuszka, niebawem na pewno zobaczycie efekty tej wymiany ^^ To moja pierwsza wymiana i obyyy nie ostatnia
A i tak, obiecałam recenzję masy premo, pojawi się w następnej notce, czyli w piątek, po prostu zdjęcia muszą być a tutaj pada. Wczoraj to była nawałnica, przez okno widać było tylko ścianę deszczu, dobrze że nam nie zalało piwnicy!
Oto co dostałam w paczuszce:


Bazy do pierścionków <chyba>

   
Troszkę do grafiki, wymarzyłam sobie naszyjnik i postanowiłam zrobić go sama :D


Stempelki


Uwielbiam takie wstążki, kratka *o*


Upragnione pucharki :D


FIMO soft white i classic champaigne <kto wie jak to się pisze>


Patyczek serducho :3


Zaciski


Zapięcia + ogniwka


No i wszystko razem. Macie też porównanie zwykłego, słonecznego (a raczej chmurnego) światła z lampowym, które zmienia zabarwienie na żółty.Podoba się?
Do zobaczenia niebawem, trzymajcie kciuki za mnie w piątek rano!

3 komentarze:

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...