czwartek, 1 sierpnia 2013

[49] Wygrane w konkursach

Jak mówiłam [lub też nie], wygrałam w dwóch konkursach, w których nagrody ufundowała firma corex, dystrybutor Premo w Polsce ^^ Nagrodą były 3 kostki masy Premo i mata do odciskania, mozliwe były dwa wzory, ja niestety dostałam dwa takie same, ale wykorzystam to jakoś :)

As I've told (or not), I've won in two give aways. Prize: 3blocks of Premo and silicone texture maker, unfortunatelly, the same in both give aways :(



A tu sówka wykonana całkowicie z Premo :)



2 komentarze:

  1. Gratuluje c:

    Urocza sówka :>

    Pozdrawiam Klaudia :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje! ;) Śliczna sówka wyszła z mas premo :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...