poniedziałek, 5 sierpnia 2013

[51] Ciastek w plenerze

Plecak już prawie spakowany (tak naprawdę jeszcze nie zaczęłam) i czas wyruszać na obóz :D Jeszcze nie wiem jak ja to wszystko przeżyję, więc trzymajcie za mnie kciuki, bo obóz paintballowo militarny to nie lada wyzwanie :D
Ostatnio wyszłam z moją modeliną na słońce, ale nic nie widziałam i źle ustawiłam jasność na większości zdjęć cóż hahah Picasa sobie nie radzi z moją twórczością :D
Tutaj jest Ciastek, chyba moja 3 para w zyciu ^^

Backpack is almost packed (truth be told I havent't started yet) and it's time to go to the camp! :D I don't know how I'm gonna survive, wish me luck, because a paintball military camp is not easy, for sure
This time, I show You cookie monster, I guess my 3rd pair in life? ^^




5 komentarzy:

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...