środa, 16 kwietnia 2014

[87] Pierścionek z serduszkami

Hej, przekopując się przez tony zdjęć nowszych i starszych znalazłam ten oto pierścionek - robiony był na wzór naszyjnika, którego zdjęć też pewnie nie publikowałam - słodki donut z niebieska polewą i serduszkami. Osobiście strasznie mi się spodobało to zestawienie, dlatego już powstało parę rzeczy z tym motywem
Niedługo pojawi się post wymiankowy, bo dostałam paczuszkę, tylko muszę pojechać po swój namiot, bo został w mieszkaniu w Warszawie ;)







4 komentarze:

  1. Świetny. :3
    Na początku zastanawiałam się po co Ci namiot do postu z wymianka, a potem takie 'aaach no tak' XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny <3 Tylko te serduszka wyglądają jak trochę rozsypane w chaosie :P

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...