poniedziałek, 8 września 2014

[118] Broszka Sushi

Pokochałam sushi... i to tak całym serduchem... Najpierw upolowałam w lidlu jakieś małe zestawy - tłustsze i jak sie okazało mniej smaczne od takiego zestawu rodem z restauracji. A teraz akurat trafił się tydzień azjatycki. Mamusia jak była w lidlu to kupiła ryż, no bo wodorostów już nie było. Ryby też nie kupiła, bo to nic że cały czas mówię że najlepsze są z łososiem. Mimo wszystko zasłoikowany bambus na pewno nam się przyda! Musze jeszcze poczekać na moje domowe sushi, a wy kiedyś robiłyście?





2 komentarze:

  1. Nigdy nie jadłam sushi, ale muszę skorzystać z oferty Lidla. :D Bardzo ładna broszka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sushi ani nie robiłam ani nie jadłam takiego z prawdziwego zdarzenia :P
    Ta broszka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...