wtorek, 16 kwietnia 2013

A dziś biżuterii nie będzie


Chciałabym dodać coś nowego, ale mój komputer doznał awarii, chciałabym wstawić posta-rezerwę, ale zapomnialam go zrobić.
No cóż, więc jest sobie smutny post nie przyozdobiony żadnym zdjęciem.

Dużo roboty ostatnio, więc trzeba się odstresowywac. Dlatego zaczęłam biegać. Rano, przed szkołą. Śmieszne jest to, że zarówno meczy jak i daje mnóstwo energii na cały dzień. Najgorsze jest w bieganiu rankiem zwleczenie się z łóżka, uwierzcie mi, nie ma nic bardziej wymagającego. 

Kolejną rzeczą o której napisze jest Glee. Uwielbiam ten serial i z niecierpliwością czekam na następne odcinki. Złapałam się na tym że częściej słucham ich wykonań piosenek niż oryginałów.

A ogółem, czas na wiosenne porządki (nareszcie wiosna). Ja swoje porządki robię nie w pokoju (to graniczy z cudem), ale w swoim jedzeniu. Zaczynam się po prostu zdrowiej odzywiac, bo w wakacje bym chciała wyglądać trochę lepiej. Pisze o tym na blogu, żeby to było czymś motywujacym, no i żeby podzielić się z Wami tym co się u mnie dzieje


Pozdrawiam

Julka :)

PS. Przerzucam trochę układ bloga, szablon i różne drobnostki. Chyba jest lepiej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...