piątek, 12 kwietnia 2013

Goferki

Oto przedstawiam Wam moje goferki z ociupinką bitej śmietany i owockiem:




Zrobione daaaaaawno temu, za górami za lasami. I tu jeszcze jedna rzecz, kolczyki wiszące bananowe, nieco podobne do babeczek z mojego pierwszego blogowego posta :)


Myślę sobie, piszę od tak niedawna a wydaje mi się jakbym to robiła bardzo długo. Liczę że moje prace zainspirują kiedyś kogoś lub coś w tym stylu haha
Dzięki za komentarze wszystkim :P

I na koniec mój kotek, który uwielbia strącać mi wszystko z parapetu i innych miejsc, gdziekolwiek coś położę.
Oto Franka
Miłego piątku!
Julka

2 komentarze:

  1. śliczne bananowa babeczki! goferki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeeeśliczne kolczyki :3 Mmm, banany, kocham banany :D

    wpadnij: nietoperka.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...