poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Przerwa

Wybaczcie nieobecność, ale ostatnio było naprawdę niewiele czasu! W zeszłym tygodniu były egzaminy gimnazjalne (i myślę że poszło mi całkiem nieźle), w sobotę byłam na weselu, a w niedzielę w teatrze. No i grypa się wkradła i mam majówkę dłuższą, ale niestety z bólem wszystkiego i gorączką :(

Ogółem dzisiaj wypiekłam rzeczy zrobione jakiś czas temu, chciałam zrobić śmietanki, ale tylko pękło parę woreczków strunowych i ręce pobrudziłam. Nic, absolutnie nic nie wyszło. No ale cóż, nie samymi sukcesami człowiek żyje, prawda?

W każdym razie, dalej bawię się wykrawaczkami w kształcie kwiatków ;)












To ostatnie mi się najbardziej podoba :)



3 komentarze:

  1. Booooskie <3 Te pierwsze - styl "OREO, OREO, OREEEOOO!" :D

    ♥ http://nietoperka.blogspot.com/ Nowy post ♥

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie Jey Sweets. Zapraszam do dalszego czytania, komentowania, a szczególnie do konstruktywnej krytyki!
Julka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...